LostTears

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emelie - 15 oktober 2009 14:49

Åkte till sjukan med syrran, fick ta blodprov först sen gick vi till den andra mottagningen där jag skulle ta benmärgsprov. Låg där i ca 45 min, för att mitt skelett var så hårt så läkaren eller vad han var kom inte ner i det. Till sist tillkallades en annan läkare och han fick göra det, det tog mindre än 10 min då. dem frågade mig om jag var vältränad, jag ba: "vältränad jag? Sällan! haha" eftersom mitt skelett var så hårt:P bra men inte i det sammanhanget haha. Men det var inte så farligt,vill bara inte behöva göra om det mer för det gör ju lite ont cohdet är obehagligt och jobbigt. + att dem tog ett annat prov som jag inte visste att jag skulle göra när dem tar ut en bit av benet, en bit skelett alltså. Det var inte heller särskilt behagligt. Så har fått 3 stick idag, eller egentligen fler fick ju 2-3 bedövningssprutor, ett stick i finger, arm och rygg. Samt den där mojjängen som knipsar av en bit ben. Jaja, nu haltar jag som halta-lotta och har lite ont i huvudet. Åkte nämligen till skolan efter, vi hade ett grupp arbete vi var tvugna att bli klara med. ska sitta lite vid datorn nu sen fortsätta plugga. Ha en trevligare dag än vad jag haft!

Av Emelie - 15 oktober 2009 08:32

Jaha sitter just nu o sminkar mig vid datorn ska aldeless strax dra ut till bussen. Syrran ska följa mig till läkaren idag. Benmärgsprov :/ dessutom hittar syrran på sjukan där det gör inte jag. Måste dra Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards