LostTears

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Emelie - 27 oktober 2009 23:22

Försökte hålla mig vaken efter maten men blev trött oavsett vad jag gjorde, höll nästan på att somna med teknik boken i handen så la mig och sov en timme till nio. Nu är jag däremot såå pigg och kommer säkert vara uppe ett tag vilket inte är så bra försöker komma in i en bra rytm till på torsdag så jag är pigg och klar när jag ska skriva tentan. Ska i alla fall tvätta i morgon bitti så det blir inte så mkt sovmorgon. Ska ringa älsklingen nu. God natt på er.

Av Emelie - 27 oktober 2009 16:00

Var i skolan idag, vi lekte hela dagen. Ja jag går på högskolan, vi körde olika lekar som har olika innebörd och det är olika syften man har med dem, kan vara att stå i centrum, sammarbete osv. Lektionen hette Drama pedagogik och det var vääldigt kul:) Sitter just nu i alla fall vid datorn och tänker på en massa olika saker som jag inte tänker skriva här. har ialla fall ont i nacken och axlarna och börjar fundera på om man ska lägga pengar på att gå och få massage.. Trött är jag i alla fall och vill inte plocka upp den sista litteraturen att läsa nej nej, teknik bok på nästan 400 sid är inte min grej:/ Ska äta strax i alla fall pannkaka:) Sen ska jag försöka plugga. Brorsan har sin flickvän här men som tur är behöver jag inte vara social för dem sitter och tittar film ändå:P Skulle vara skönt att gå och sova ett tag men det kan man ju inte göra:P Är i alla fall ledig imorgon skall tvätta då, det behövs. Sen är det sals Tenta på torsdag, isch. Nej får skriva mer senare ska gå och se hur det går med dem där pannkakorna....

Ovido - Quiz & Flashcards