LostTears

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Emelie - 14 oktober 2009 19:47

Suck, sitter hemma vid datorn, saknar älsklingen :( Vi hade jätte mysigt igår och idag men han sa att vi får fortsätta vara så mysiga i helgen oxå:D sötnosen. Känner att jag måste plugga :/ har börjat på uppgiften som skall in på fredag men har kanske skrivit 200 ord max av 1800 :/ känner ingen ro, ska ju till sjukan imorgon Allt känns otroligt jobbigt när man har ngt sådant inbokat då vill man bara att dagen skall komma så man blir av med det. :/ Men har massa att plugga så när jag bara kan tänka på det så blir pluggandet lidande:/ hmm.. sitter annars o äter choklad från England:P mums. Har provat bubbel choklad från 3 ställen nu, Sverige så klart:P Norge och England:) Fast den från england är med mint choklad :)

Av Emelie - 14 oktober 2009 14:03

Sov hos Älsklingen idag, Det var sååå mysigt:) Har saknat honom massor <333 Lekte lite med Johnnyboy igår oxå han var så söt som alltid, far sin upp i dagen:P Var i skolan igår oxå och umgicks och pratade lite med två andra tjejer i klassen, dem är verkligen trevliga och schyssta tjejer :D Vi pratade om filmer och nu blev jag sugen på att se om dem filmerna:P final destination, sen vill älsklingen gärna gå och se final destionation 3 på bio i 3D men jag vet inte om jag vågar hahah:P

Ovido - Quiz & Flashcards