LostTears

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Emelie - 7 oktober 2009 20:33

Var så uttråkad förut så jag gick in till brorsan och frågade om han ville spela air hockey, men nej. Shack? Nej. Då sa han jag kan massera dig istället. Haha det tar man alltid emot:D så brorsan masserade mina axlar samtidigt som vi tittade på golfaren på hans tv. Sen så var jag sugen på något gott och uttråkad så jag bakade hallon/blåbärs paj, Mums. Sen så tänkte jag boka tvättid men som vanligt var det upptaget imorgon när jag kommer hem från skolan och på fredag ska jag vara med älsklingen då vill jag inte tvätta så slängde in två maskiner nu istället, tiden som var kvar. Hehe kom på lite saker för att fördriva tiden i alla fall:P God natt på er.

Av Emelie - 7 oktober 2009 17:55

Var har den här dagen tagit vägen :O vad har jag gjort idag egentligen. Nej usch vad fort dagen gick. Känns inte som jag hunnit göra något alls knappt. Har pluggat lite men måste plugga mer, är klar med tredje boken, håller på med nummer fyra nu:P framåt går det ialla fall och om man säger så här; jag har kommit längre idag än jag hade i förrigår så det får jag vara glad för. Ska till skolan imorgon tror jag. Hade lite ont i halsen i går kväll och i morse, jag som trodde jag höll på att bli bättre:O Men får se hur jag mår imorgon. Vill inte missa allt för mycket i skolan så ska nog gå imorgon. Lääängtar till fredag då jag får träffa älsklingen min :) Saknar johnnyboy oxå, den lilla sparven :) puss på Sötnosarna.


En bild på Johnny boy:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards