LostTears

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Emelie - 12 oktober 2009 19:51

Skola idag, vi "lekte" lite med olika plast symboler och sorterade dem osv, det var kul:P Sedan gjorde vi oxå Tangram, man hade olika utklippta symboler som vi skulle skapa andra symboler av. Sen fick vi även skapa fritt och jag kollade av en bild och gjorde efter bilden den här:) 

 

Någon som kan se vad det föreställer? Och ja, jag pluggar på högskolan :) haha.


När jag kom hem hade jag planerat att jag skulle sätta mig och plugga vid datorn med lite saker som måste bli klara men då får jag höra att vi nyligen haft strömavbrott i ca en halvtimme sen efter det så försvann strömmen till och från i en timme så då tänkte jag att jag inte skulle sätta på datorn så den pajjar, nej nej. Så nu sitter jag här typ 3-4 h sedan senaste strömavbrottet så hoppas det är slut med dem nu. Ska skriva in en plugg text på datorn som jag skrev för hand förut och sedan börja på den andra texten. Ha en trevlig kväll!

P.S Saknar min Älskling massor <33333

Ovido - Quiz & Flashcards