LostTears

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Emelie - 2 november 2009 19:46

Börjar ta igen mina resuppgifter har en kvar nu, sitter och mailar med läraren om den för vi missförstår varandra hela tiden:P hehe men när den är klar är det ett grupp arbete som skall kompletteras lite vet inte vad än. Sen har vi två teman som jag inte tänker missa. Sen kommer jag nog få göra om tentan för hittade ett papper bland kladdisarna som skulle varit med som det stod typ 3-4 rader på. men men förhoppningsvis så löser sig ju allt nu. Hörde oxå att den här kursen är lite av den jobbigaste eller svårast om man säger så. När jag klarat den sen kan det ju bara gå bättre:P haha. Peppar peppar.... bang bang i huvudet. Sitter just nu och väntar på om jag får något svar av läraren och på att Robin ska ringa vill höra hur det gick på föräldrasamtalet på dagis. Har varit i skolan idag introduktion till tema 1 och sen var jag på stan och köpte hamster mat till Bella och rännde runt med Kimpan och Robin. Trevligt :) Skall dra och spela snart om jag inte får svar snart. God natt allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards