LostTears

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Emelie - 11 november 2009 20:30

Älsklingen har blivit sjuk och eftersom jag inte har tid, och inte vill bli sjuk kan jag inte sova hos honom i helgen. Typiskt jag som ville vara med honom. Men mest synd är att jag inte hunnit träffa john denna vecka för det hade jag tänkt göra ihelgen men nu blir ju inte det av:( Saknat den lilla sparven. Han var så gullig i telefonen idag haha sötnosen, och jag hörde honom prata i bakgrunden oxå när jag pratade med Älsklingen, och john verkade vara såå glad och jag önskade att jag varit där och sett honom. Men nu kommer jag inte kunna träffa john så nästa gång jag träffar honom kommer det vara 3 veckor sedan sist nej usch vad jag kommer sakna honom! Får försöka om robin känner sig bättre hälsa på en kort stund till helgen. Så får jag träffa bägge sötnosarna <3333333333 Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards