LostTears

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Emelie - 15 november 2009 20:26

Varit hos läkaren nu, han sa att det inte skulle förvåna honom om jag blir snorig och förkyld nu i veckan. jippi NOT, har inte tid att vara sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ. TYPISKT kommer hamna efter i skolan (lungorna oh hjärta lät bra i alla fall tur det). får hoppas jag blir bättre fort och febern försvinner, med snuva kan jag springa i skolan no problemo för ingen annan verkar ta hänsyn och stanna hemma när dem är sjuka så varför skall jag! okej nu är jag lite arg men ändå det är ju sanningen. var kan jag annars ha blivit smittad om inte i skolan!  God natt

Av Emelie - 15 november 2009 17:08

Jaha då ska jag in till sjukan snart då fick en tid, har fått tryck över bröstet och hosta men inge ont i halsen elr snuva. nej usch fy och blä, men skönt att kolla upp det i alla fall. Vill ju vara frisk :( återkommer med hur det gick senare...

Av Emelie - 15 november 2009 12:35

Sitter i mitt stökiga rum, har ingen feber just nu men tar ju en tablett oftast mitt i natten då brukar febern hålla sig borta ett tag. hade 39,5 i morse (4:00) när jag vaknade, det konstiga var att mina fötter var iskalla och min näsa men sen när alvedonen kickade in blev fötterna aldeless varma och gosiga och då hade dem varit så där kalla sedan jag gick och la mig :S jaja ska sitta och titta film idag med tänkte jag, mamma tyckte det var bäst att jag lät bli att städa och tvätta i helgen eftersom det är lite påfrestande. ha en trevlig söndag

Ovido - Quiz & Flashcards