LostTears

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Emelie - 23 november 2009 20:06

Usch ser ut som en salami korv, halsen och ansiktet är värst. Hade varit bättre om jag fått någon salva för att minska utslagen :O Det blir bara värre för varje timme som går, är det inte bättre imorgon så får jag panik! :O

Av Emelie - 23 november 2009 11:52

Urtikaria. Det är det jag har nässelutslag, i samband med feber och en virusinfektion. Har fått allergi tabletter samma som sötnosen brukar ta så han kan ta dem sen eftersom dem inte är receptbelagda. Sen fick jag en receptbelagd medicin mot klådan som också gör mig trött. Äntligen kanske lite sömn:D Sov bara 1 ½ h i natt pga. klådan. Är helt slut. Ska lägga mig och se tv och hoppas på att man blir frisk snart då:) Är "sjukskriven" tills på Onsdag än så länge. Läkaren sa att jag skulle stanna hemma från skolan. På onsdag blir det en uppföljning via telefonen så får vi se hur det gått. God natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards