LostTears

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Emelie - 18 november 2009 23:03

Typiskt feber till kvällen, stannar hemma i morgon med, går bara på redovisningen på fredag. hatar att vara sjuk, kan jag inte få bli frisk nu, snälla:D

Av Emelie - 18 november 2009 21:40

hade tänkt dra till skolan imorgon. Vill dock inte sätta mig på bussen som är full med bakterier så tänkte gå till skolan men får gå sakta och i tid :) Är fortf öm i magen eller mellangärdet då, hoppas det går över snart. Har dessutom inte fått tillbaka apptiten på godis o snask och så, lite på läsk men jag vågar inte ställa till det för magen just nu så jag låter bli den frestande colan på mitt sängbord:P hehe. Riktigt hungrig är jag väl egentligen inte heller, känenr inte av det i alla fall men äter för att orka och för att jag måste och för att det är gott:) Ska gå o ta en tomat nu tänkte jag :) ha en trevlig kväll:)

Av Emelie - 18 november 2009 12:48

idag känns hälsan bättre, hade feber igen i går kväll och natt men inte idag så får hoppas den inte kommer tillbaka så jag kan gå till skolan imorgon, ialla fall måste jag kunna gå på fredag på redovisningen. Känns inte så kul att lämna gruppen med det sista arbetet nu men vad ska man göra:/ e man sjuk så e man:( Har en massa jag behöver göra här hemma med, städa i mitt rum och tvätta. Älsklingen har blivit ännu dåligare nu så vi kommer säkert inte kunna vara i helgen heller så då har jag väl tid med att göra allt som behövs göras. Moster kommer en sväng på fredag oxå så det blir nog trevligt:) ha en trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards