LostTears

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Emelie - 9 november 2009 17:46

Funderar börjar kännas tomt i plånboken och får ju aldrig ändan ur vagnen att sälja mina saker som jag vill ha sålt. Funderar på att faktiskt sälja av litteraturen från förra terminen, dem böckerna ligger ju ändå bara och samlar damm. sen den där twilight tröjan som var för liten inte ens använd :O, och balklänningen och studentklänningen. nä nu är det nog på tiden att ta tag i det ska nog göra det med detsamma! Bäst när man väl bestämmt sig. ska läsa hur föräljning fungerar på bloggen såg att det var ngn ny grej:) Annars får det bli ngn annan bra sida. Har annars varit i skolan idag och arbetat vi har kommit en bit på väg. Ett läkarbesök till avklarat och nu har jag en provtagning och sen ska jag få The Results, trevligt trevligt, hoppas på det bästa!:D Sen har jag lite små panik just nu har sedan halloween haft svart nagellack och nu när jag pillade bort det så är naglarna lite gula! Usch, jag hade underlack för att förhindra detta! hoppas bara det växer ut med nageln eller försvinner om jag försöker med aceton sen!! hörs senare

Ovido - Quiz & Flashcards