LostTears

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Emelie - 14 november 2009 22:47

Idag är det Lördag och jag hoppas bara på att det ska gå och bli Måndag så jag kan ringa vc och få en tid. Ska kolla varför jag har feber men ingen förkylning. Mamma och jag har funderat på det och tror att jag har en infektion. Hon på vårdguiden sa att det också kunde vara det så...får hoppas man får en tid då så snabbt som möjligt så man kan få lite medicin och bli av med det. knaprar alvedon nu eftersom febern lägger sig på en 39,3. som mest hittills eftersom jag hatar att ha över 39 tar jag en alvedon när den överstiger detta. Hade ju en sådan här infektion som vi tror jag har igen, förra året oxå men då var det andra symtom och ingen feber men det kunde tydligen vara denna ändå hon på vårdguiden hade sina misstankar om det.  Har jag feber på måndag skulle jag ringa vc så det är bara vänta tills på måndag då.....i övrigt mår jag superb nu ingen trötthet längre ingen yrsel och är allmänt glad annars :) trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards