LostTears

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Emelie - 27 november 2009 21:15

Fredag kväll, känns bättre nu, utslag kvar men inte mycket klåda. Lite feber också, men läkaren sa att det borde försvinna under helgen, får hoppas på det! Går till skolan ändå annars, kan inte vara borta mer. Saknar min älskling så otroligt mycket, du gör mig sååå lycklig och gla. Speciellt igår ;) snart 2 veckor sedan vi såg:( miss my possum :( Lyssnar just nu på Taylor Swifts låt fearless, så bra :) Ska gå och umgås med mamma och moster nu, vi har nyss tittat på dobidoo eller hur det stavas:P har sedan en stor godis påse som väntar på mig och flera säsonger av McLeods döttrar (har börjat se om dem nu när jag varit sjuk) är inne på andra skivan på säsong två nu:P hehe God natt :) XX Ems XX

Av Emelie - 27 november 2009 09:47

Har en tid hos läkaren snart. Skulle återkomma om det blivit värre. Det har inte blivit värre än när det var som värst men det försvann ju nästan helt igår men se blossade utslagen upp igen. suck. 37.9 i temp just nu. Feber i 2 veckor, det längsta jag någonsin haft. Måste fråga om febern när den kommer ge med sig. :O

XX Ems XX

Av Emelie - 27 november 2009 00:04

Feber igen, 38. Får se imogon bitti hur armarna ser ut är det värre skulle jag kika in hos läkaren igen. Är jag inte feberfri till på Måndag då ska jag begära en ordentlig undersökning och få en riktigt orsak till febern..Är less på det här nu!! Om jag har feber på Måndag har jag haft feber i 2 veckor och 3 dagar. det är inte normalt men alla läkare verkar ta lätt på det, utslagen var det mest relevanta när jag var på VC och sjukan innan utslagen trodde jag skulle få en förkylning. Den har jag inte sett ännu. :O suck...

Ovido - Quiz & Flashcards