LostTears

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Emelie - 12 november 2009 22:20

På morgonen svettas jag så jag tror jag har feber, fast ligger med duntäcke i för sig men det håller i typ 1 timme framåt. sen på dagarna är det inge speciellt så sen på kvällarna fryser jag så jag sitter med mjukis strumpor, morgonrock, värme kudde och under duntäcke. Är inte förkyld eller så och det är bara på morgonen och kvällen:O hoppas det går över snart så jag slipper det :O tittade nyss på lyxfällan funderade på att gå och lägga mig tidigt haha klockan 22 men det är ju redan för sent. typiskt men får försöka lägga mig i sängen med avstängd dator vid 23 så kanske jag somnar i tid så lockas jag inte att sätta mig vid datorn:P Krya på dig älskling min <333

Av Emelie - 12 november 2009 17:10

Jaha idag ligger jag en dag efter. Tänkte skriva onsdag. har blandat dagar och tider hela veckan känns det som. Har sovit lite taskigt har lagt mig sent och gått upp tidigt ändå sover jag ca 8 h inte riktigt men jag är ändå trött på morgonen. Nu är jag väldigt seg funderar på att lägga mig tio ikväll istället för tolv som det alltid blir. Har varit och hälsat på korna idag oxå på ett studiebesök och spanat in ett mejeri. Det var spännande :) igår var vi i gruppen oxå på ett studiebesök men då tittade vi på tekniken kring mjölkmaskiner och fick se en mjölkning det var coolt:) Borde städa mitt rum men sparar röran tills i helgen när jag ändå inte kommer ha något att göra. Saknar min älskling och den lilla sparven. Puss på mina sötnosar <333

Ovido - Quiz & Flashcards