LostTears

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Emelie - 26 november 2009 21:27

PiiiiiP, nu kommer utslagen igen, allt hade precis börjat försvinna, fast dem här ser inte likadana ut, och dem känns knottriga dem andra kändes inte på huden dem bara fanns där. har börjat komma på armarna, decoltage och mage. Börjar allvarligt fundera på om jag är allergisk mot något:O Har ingen feber i alla fall:D:D:D:D:D

Av Emelie - 26 november 2009 18:09

Sitter just nu och diggar till Taylor swifts låt forever and always, har städat rummet och adventspyntat, bild på mitt fina jul fönster kommer senare:P Mår bättre nu fortf klåda, och lite utslag kvar på överarmarna och händerna. Det går åt det bättre hållet i alla fall. Min normala temp på morgonen har börjat gå nedåt men mot kvällen lägger den sig nära 38. :/ Men förhoppningsvis försvinner febern när utslagen blossat klart.

Nu ändradets låten nu lyssnar jag på The best day. Hennes låtar är verkligen bra:D


Saknar min älskling han och jag är en perfect match  

Älskar dig Robin Forever and Always, och saknar dig,(snart 2 veckor sedan vi sågs).

Ovido - Quiz & Flashcards