LostTears

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Emelie - 19 november 2009 21:07

Tvättar just nu, är strax klar. Har letat fram kläder till redovisningen imorgon efter den "klädkod" vi bestämde oss för. Får hoppas jag inte glömmer boken jag skulle ha med också. Har inte vågat ta febern än eftersom jag är less på att den alltid visar feber till kvällen! Har även hittat och kommit på julklappar som jag ska köpa osv :) börjat få ordning på tillvaron.:) Älskar min Robin och saknar dig otroligt mycket, det bästa med att vara ifrån varandra är att träffas sen :D



Av Emelie - 19 november 2009 18:27

Nu ska du få höra historien bakom mitt smeknamn, losttears. Jag har alltid varit dålig på att komma på smeknamn osv men när jag skaffade det här smeknamnet var för några år sedan under en period när jag kände mig sviken, och jag grät mycket. Jag trodde att jag kanske hade fått chansen att finna lyckan hos kärleken, jag var förälskad. Mitt i all spänning och glädjeyra sattes en käpp in i hjulet och jag föll platt på ansiktet. Personen jag litade på mest av alla, personen som betydde mest för mig svek mig genom att gå bakom ryggen på mig. Innan jag hann blinka var han borta ur mitt liv lika fort som han kommit in, och hon likaså. Jag ville aldrig mer ha något med henne eller honom att göra. Det som jag minns starkt än idag är att jag aldrig var arg på honom. Jag försökte radera dem ur mitt liv men det var svårt, alla tyckte jag skulle förlåta. Jag grät ofta , inte pga. saknad utan pga. sveket. När jag sedan en dag var trött på att gråta bestämde jag mig för att sluta. Förlorade tårar, borta och glömda. Mitt smeknamn blev Losttears.

The End

Av Emelie - 19 november 2009 15:15

Känns bättre idag, ingen feber, än... fortf öm i magen dock. har inte gjort så mycket idag bara tittat runt lite på internet. Vet inte om jag ska tvätta idag eller inte. Det behövs har ju knappt några kläder, men vill inte anstränga mig heller. Fast tar jag det lugnt så är det ju egentligen ingen ansträngning, och sen får jag låta bli att stå i det varma vinddraget från torkskåpet. Jo får nog ta o tvätta ändå, spec om jag ska hitta svarta och vita kläder till redovisningen imorgon. :P

Ovido - Quiz & Flashcards