LostTears

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Emelie - 13 november 2009 20:02

Tog febern för jag frös och var varm. 38.9 visade den, tog en alvedon en stund innan pga. nacken men tror febern gått ned lite nu hoppas! har inte så många andra förkylningssymtom, har bara känt mig seg/trött, och lite yr under veckan. Konstigt. hoppas bara jag blir bättre under helgen! Hatar att vara sjuk, slipper tydligen inte undan! Ska lägga mig och fortsätta titta på twilight sen tänkte jag bänka mig framför tv:n i helgen med mysiga julfilmer som nu är det jul igen 1,2,3 och Ensam hemma 1,2 :) Lääängtar till Jul, och snö, men hatar förkylningar!

Av Emelie - 13 november 2009 17:09

Jag är inte förkyld eller så men ändå är jag hur seg som helst, och känns som huvudet inte hänger med ibland. i för sig har jag ont i nacken o axlarna som går upp i huvudet men det känns inte om jag inte skakar på huvudet och det kommer och går, men kanske ska ta en tablett så det går över. Mm jo gör nog det så släpper smärtan i axlarna och nacken oxå. Ska nog ta lite tigerbalsam oxå på blir så kallt och skönt då.:)

Jag är dessutom hur less som helst på allt som har med mjölk, mjölkmaskiner och kor att göra. Tema arbetet har lärt mig otroligt mkt om detta men när jag drömmer att jag klämms i en mjölkningsmaskin och sitter fast inuti en ko då går gränsen. Less är jag dock inte på att dricka mjölk som tur är:D ska gå och käka middag nu mamma har lagat lax fast det är ju inte bland det bästa men man måste ju äta, och nyttigt är det. Får dricka ett glas mjölk till:) Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards