LostTears

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Tenta igår

Av Emelie - 30 oktober 2009 14:44

Hade Tenta igår, verkligen svårt att börja kom igång kändes väl sådär. Tänkte att jag skulle börja ren skriva då hade jag 1 h 45 min på mig men hann inte ens klart fick panik så lämnade in mina kladdpapper o jag skriver som en kråka! hoppas den blir godkänd + att dem kan läsa vad som står! Fick en så otrolig skrivkramp redan efter 4 h har aldrig haft så ont i handen den riktigt krampade och drog ihop sig:O Nej usch  hoppas det gick bra. Tycker bara det är lite väl hårda regler, måste föra loggbok över toalett besök:O kul om man är lång sittare eller nått och dem frågar vrf man tog lång tid på sig:O haha tur att man inte själv är det. Gick hem efteråt och sen ner till stan och mötte kimpan och sen kom älsklingen och johnnyboy. killarna klippte sig och sen gick vi och åt sen köpte jag lite nya kläder. Nice nice, åkte hem och badade pojken, eller jag gjorde. Varje gång han ska bada så slutar det upp med att jag badar honom och robin springer runt och gör annat. Sen la vi pojken och älsklingen och jag busade samtidigt som vi tittade på tv. haha hade verkligen kul, vi tolkade allt jag sa fel haha. Imorse sov jag länge och när jag kom upp hade älsklingen varit till affären och jag fick rensa kyckling när jag vaknade så åt vi mat och sen la vi johnnyboy. Han har varit så söt idag, sprungit runt och kramat mig och vill visa mig saker. Sötnosen. Puss på sötnosarna <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 september 2012 22:29

Ligger i sängen, aptrött. Vill sova, kan inte sova. Robin ligger nämligen på akuten för att någon small in i hans vad/dåliga knä på fotbollen idag. Väntar på svar från röntgen vad det kan vara samt, om och hur dem ska gå vidare nu. Vill bara att han ...

Av Emelie - 11 september 2012 21:55

Hade en riktigt intressant föreläsning idag om hållbar utveckling! Otroligt viktiga saker som togs upp! Tycker alla borde få en sådan här föreläsning. Framför allt alla som inte lyfter ett finger för miljön, genom att inte källsortera m.m. Förfärades...

Av Emelie - 2 september 2012 19:34

Varit på Skansen idag med älsklingen, Liam, Joan (Robins syster) och hennes son mikael :) kan ju bara tacka och buga då inträdet var gratis för medmera kunder och vi bjöds på fribiljetter till både tåg och viss karusell. Trevligt värre och nu är jag ...

Av Emelie - 21 augusti 2012 13:22

Just nu har vi riktiga lata dagar här hemma, njuter av ledigheten. L ska börja invänjas på förskolan igen nästa vecka så då ska jag vara med. Sedan börjar skolan efter det, och det är två kurser parallellt, bl.a. C- uppsatsen. Idag hade jag ovanligt ...

Av Emelie - 12 augusti 2012 18:32

Provar blogga via App i mobilen :) kan uppdatera lite om Liam som börjar bli så stor ...

Ovido - Quiz & Flashcards