LostTears

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Emelie - 9 september 2009 19:06

Nu ska mamma och jag ut och motionera, trots att jag egentligen inte har någon större lust så får ändå en del av mig lust att säga till mamma att nu skall vi ut och gå. Konstigt har ingen lust men det är nog för jag:

1. vet hur skönt det är att komma ut

2. vet hur pigg jag blir efter

3. är ett av mina mål att stressa mindre och få bättre kondition

4. vet att det kommer bli trevligt att gå med stavarna och få tänka sig bort lite

5. en bra anledning att inte fortsätta läsa i studieboken

6. .....finns fler kommer inte på mer nu bara:P Ska gå ut nu. Ha en Trevlig kväll!

Av Emelie - 9 september 2009 16:33

Ja idag har jag inte gjort så mycket sedan Robin gick. Borde sätta mig och läsa i skolboken, vill sätta mig o se massor med filmer, vill sitta vid datorn och spela, vill hålla på och pyssla med lite andra små saker, men alldeles för lite tid och för lite vilja. Gillar att göra dessa saker men inte själv:O Vill gärna prata med kompisar och robin då samtidigt via datorn med det går ju inte att göra samtidigt, och tydligen så är jag mer social än att jag sitter och gör dessa saker. Men får väl plugga lite ur boken ikväll, har ju lovat mig själv att sluta stressa. Har ju i för sig gjort läxan vi hade till på fredag men inte till imorn vilket var att läsa boken, men ska göra den.. sen. Skriver lite senare Ha en trevlig eftermiddag!

Av Emelie - 9 september 2009 11:05

Älsklingen har sovit här. Mysigt, får passa på att ses när vi har tid nu när skolan börjat och så. Saknat honom ialla fall. Busat massor har vi gjort:P Älskar dig Robin forever and ever <3

Ovido - Quiz & Flashcards