LostTears

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Emelie - 23 september 2009 20:45

Satt nyss o kikade lite på idol. blir så sugen på att sjunga när jag tittar på det, tyckte förr att jag sjöng så bra men nu har jag blivit så kritisk mot min egen röst. Bra är väl det hur skall man annars kunna utvecklas:O men man måste ju öva oxå och det gör jag ju sällan, sjunger ju bara ibland eller när jag är på bra humör:P fast lite mer än en dusch sångare är jag ialla fall, sjunger ju när det är karaoke, sjöng ju på kryssningen med Galaxy:) o sen när pappa håller olika arrangemang så är det jag som underhåller med karaoken, samt att jag sjöng ju i järna på valborgsfirandet för något år sedan :) När människor som inte hört mig sjunga tidigare hör mig sjunga så säger dem att jag sjunger väldigt bra men själv tycker jag att jag gått nedåt med rösten. Skulle nog vilja sjunga mer som typ i kör eller så för artist skulle jag inte kunna bli (tycker jag) för det finns så många som sjunger bättre än mig:P När jag var yngre ville jag starta ett band eller spela själv så testade mig på gitarr men det gjorde så ont i fingrarna plus att mina fingrar inte nådde ordentligt när jag skulle trycka ned olika strängar samtidigt:P

Sjöng nyss i alla fall I will always love u och det lät faktiskt bättre än på länge hehe:)

Nu ska jag fortsätta yla så ha en trevlig kväll God natt ....


I will always love u Robin <33

Av Emelie - 23 september 2009 12:47

Tänkte säga godmorgon, men kanske lite sent för det:P Gick i alla fall upp 11, när jag vaknade sen åt jag frukost och sedan lade jag mig i badet :) Just nu sitter jag här vid datorn och funderar vad jag ska göra resten av dagen förutom runt 16 då jag ska göra lite skoluppgifter, men tills dess:) Älsklingen har ju spelat hela natten och är med en polare så dem sover säkert, Tessan har ju dragit tillbaka till norge, Veran bor alldeless för långt borta:P och alla andra jobbar typ:O Syrran kanske jag kan dra hit hehe:P fast då vill ju hon ba sitta vid min dator o då kan ju inte jag göra det hahahaha:P Aja hörs sen.

Ovido - Quiz & Flashcards