LostTears

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Emelie - 15 september 2009 19:57

Har nyligen varit ute på promenad, hann in precis innan det började bli mörkt, Härligt! Gick själv 30 min men det var ändå skönt på något sätt, lyssna på ipoden och fundera, och gå utan mål, det älskar jag för då kan jag inte stressa för jag vet ju inte vart jag skall gå:P Jag barar går dit benen leder mig:) Men ska se tv nu, Ni får ha en trevlig kväll!

Av Emelie - 15 september 2009 08:54

Idag var jag tidigt uppe, hade läkarbesök halv åtta så fick gå upp sex i morse. Tänkte att jag skulle sova när jag kom hem igen eftersom jag var ledig idag tyypiskt när man bokar in så tidigt på morgonen, för jag trodde vi skulle ha skoldag idag. Men men, nu är jag ju vaken och pigg, lite hungrig bara:P så tänker inte gå och lägga mig igen. Tog lite bilder när jag gick runt maren här är en :) God Morgon på er allesammans!



       



Ovido - Quiz & Flashcards