LostTears

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Emelie - 29 september 2009 12:31

Idag vaknade jag upp bredvid Robin. Mysigt som alltid. Hade så mysigt med honom igår kväll, fast vi såg en B film som robin kallar det:P (dåliga komedier) :) Det känns som det var ett tag sen vi hade det så tsm men det är bara för att vi knappt setts på 2 veckor:O annars har vi ju alltid roligt tsm:) alltid haha, vi är riktiga busungar:P

John var urgullig igår när jag kom till robin igår, han ville leka så vi busade han och jag, sen ville han ha min vitlökssås till pizzan som jag ätit men haha den fick han inte, det vore nog inte så bra för honom:P Han fick vindruvor istället:P Har varit i skolan idag ska aldeless strax röra mig till Robin igen:P hade lite ärendet att göra hemma bara:) Förresten snöade i går kväll :O syrran ringde och väckte oss när vi precis somnat och sa att det snöade, så jag tittade ut men såg inget, men Robins pappa sa att det var snöblaskit ute när han kom hem runt tolv på natten, så det stämmer nog bra att det snöade. Blixtrade gjorde det igår, en gång i alla fall och vilket muller det var direkt efter:O kanske därför jag drömde om åska och blixtrar haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards