LostTears

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Emelie - 21 september 2009 22:30

Var med min Underbara kompis Tessan idag, eftersom vi inte hann vara i går:( Men vi hade super trevligt! Pratade skvaller och gick på promenad, pratade om livet just nu framtiden osv. Alltid lika trevligt saknar våra promenader vi brukade ha då vi pratade nytt skvaller:P Vi var både hos mig och hos tessan och vi såg lite på tv och på filmen kalenderflickorna, har aldrig velat se den för jag tyckte inte riktigt det var min smak men det fanns en del ställen i filmen då jag skrattade och något som jag ville fälla en tår till. Trevligt tidsfördriv med rolig underhållning. Har även pluggat lite idag, bra bra. Är just nu vädligt trött ska nog göra mig i ordning för att gå och lägga mig. Tessan bjöd mig på en norsk godis den var väldigt god, choklad är så gott:) Älskar dig Tessan, köp hem godis till mig när du kommer hem över jul nästa gång :D God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards