LostTears

Alla inlägg den 22 september 2009

Ork

Av Emelie - 22 september 2009 20:18

Sitter just nu och rättar igenom min berättelse som jag har gjort, den höll jag på med under en 3-4 års period och den blev äntligen klar i våras då  jag började på en fortsättning. Har dock aldrig orkat skriva rent ordentligt eftersom den är så lång:P men nu har jag tagit tag i det. Borde egentligen läsa massa skolböcker som jag ska ha läst igenom till tentan men när jag är på humör att skriva rent berättelsen så tycker jag det passar bra för det infaller inte ofta:P Har varit i skolan idag och sen inte så mycket mer, börjar bli lite trött faktiskt, kanske ska sova snart:P Men imorn är vi lediga ska ju ha barnintervjuer då men jag har haft lite strul med att ordna det men nu har det nog löst sig får se hur det blir imorgon:) God natt på er!


God natt på dig oxå älskling, Älskar dig Robin <33

Ovido - Quiz & Flashcards