LostTears

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Emelie - 26 september 2009 20:01

Vill bara tillägna ett inlägg till min underbara pojkvän Robin som alltid ställer upp för mig. Du är där när ingen annan är det, du älskar mig oavsett vilket humör jag är på. Du har aldrig svikit mig, du tror på mina drömmar och du får mig alltid på bättre humör. Du är den jag letat efter, prinsen i alla sagor, du är den som modigt trotsar den hemska draken för att rädda din prinsessa. Du är den jag letat efter, du är den jag vill leva mitt liv med, du är den som jag Älskar av hela mitt Hjärta. Robin du är min och jag är din. Älskar dig Robin <333   


                                           

Av Emelie - 26 september 2009 17:00

Var nere på stan med mamma och moster sasse:) Vi fikade och då åt jag detta som på bilden (varm choklad och morotskaka) sen så tittade vi lite i affärer och jag köpte en svart kofta det behövdes, oxå på bild:) Sen köpte vi godis, mat och jag köpte sex and the city the movie ska se om den är något bra. Får ju mina andra filmer jag köpt först på måndag:/

                               

Av Emelie - 26 september 2009 10:12

Hejsan alla läsare, godmorgon på er. Har nyligen vaknat ur min dvala:P haha eller vaknade egentligen runt halv tio, konstigt nog för jag gick och la mig efter två:O hehe har blivit värsta nattugglan :O Skriver mer sen ska fixa i ordning mig ska ner på stan och fika med mamma och moster senare:)

Ovido - Quiz & Flashcards