LostTears

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Emelie - 20 september 2009 19:45

Nu känns mina ögon aldeless tunga och känsliga, har nyss gråtit ögonen ur mig till en film som jag såg första gången i skolan som jag sedan köpte som heter, Inte utan min dotter. Nej jag kände verkligen med henne i filmen, paniken att vara fast mot sin vilja i ett annat land med ett främmande språk och en annan kultur. Inte för att jag varit med om det själv men man kan ju tänka sig in i hennes situation. Nej det var jobbigt, länge sen man grät så mycket:O men den är lärorik och det går inte att slita sig ifrån den, vill inte skriva så mycket mer om den ifall någon inte sett den. Den är dessutom baserad på en sann historia!

Av Emelie - 20 september 2009 11:16

Är fortfarande kvar hos Älsklingen, skall gå hem lite senare och skall då umgås med min underbara Tessan som över helgen är hemma från Norge :) Skriver nog mer ikväll har lite saker jag vill diskutera får se om jag är lika sugen på att göra det ikväll. Robin vill umgås lite med mig medan John sover middag. :) Ha en trevlig Söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards