LostTears

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Emelie - 27 september 2009 21:49

Idag har jag spelat kort med mamma, moster, syrran och hennes pojkvän. Trevligt:) sen tvättade jag, mindre trevligt:) men skönt att ha det gjort:P Sen så städade jag mitt rum hur länge som helst. O sen vet ni vad som hände då jo något helt skumt, jag har en sådan här aromalampa med vatten och olja i och jag hade vatten och olja kvar i den och när jag satt vid datorn så hörde jag hur det sa poff (fast jag hade hörlurar på mig). Så jag tänkte nej nu sprang högtalarna på datorn men icke det var vattnet i aromalampan som typ kokat eller något. Fattar inget det skvätte på ett foto och över byrån och jag fick en het droppe på mitt finger (inga brännblåsor som tur var). Detta har aldrig hänt förut, vet inte vad som orsakade det. Skumt :O

Av Emelie - 27 september 2009 13:34

Blir så less på dem männsikor som predikar om hur man ska vara som en bra vän, hur fel man gjort som gör något annorlunda, hur dålig vän man är osv. Och sen går dem och gör något värre själva, eller redan har gjort något värre! Jag bara undrar hur man kan stå och snacka illa om något som någon annan gjort, när man själv är precis likadan?!

Ovido - Quiz & Flashcards