LostTears

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Emelie - 19 september 2009 19:28

Lekt med John idag :) Vi var upp till Syrran en sväng där han fick träffa Simba (syrrans katt) Sen gick vi och Älsklingen då en lång promenad på 2 h. Sen när vi kom hem så låg vi i soffan och då blåste Robin på min mage och då ville John oxå pröva och han blåste han med, förr har han aldrig kunnat det han har bara blåst och slemmat på en:P haha men han var jätte duktig och tyckte det var hemskt kul fö han skratta så han skrek. Sen så badade jag John och det gick jätte bra tills pappa bestämde sig att det var dags att tvätta håret lite, då ville John inte bada mer. Sen busade jag och John nere i hallen han sprang runt mig i en cirkel och jag jagade honom med handen som kittlade honom när handen hann i fatt honom. Sen har vi lekt Prästens lilla kråka idag och mycket igår också den Älskar han :D Puss på sötnosen som skall sova nu. Ha en trevlig kväll allesammans och Good Night.

Ovido - Quiz & Flashcards