LostTears

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Emelie - 13 september 2009 22:02

Vill bara tillägga en sak, Ni får jätte gärna kommentera inlägg eller fråga saker som ni undrar över:) Jag tolererar dock inga oförskämdheter så slösa ingen tid på att kommentera då för sånt tänker jag inte godkänna. Skulle ju vara kul att veta vad det är för folk som läser min blogg känner ju bara till typ 2 personer som jag vet gör det ofta:) Ha en trevlig kväll allesammans. Nu ska jag käka tårta och dricka varm oboy och mysa med älsklingen, skola imorn dock så det blir i tid i säng i kväll. Men först efter spökprogrammet:) God Natt

Av Emelie - 13 september 2009 21:48

Johnnyboy fyllde 2 år idag! Sötnosen var jätte söt i sina fina kläder och när han och hans kusin lekte tillsammans. Det var ett trevligt kalas och jag känner mig lottad som har Robin och får ta del av hans underbara släkt och Familj! Puss på lill pojken som är stor pojke nu och puss på min stora busiga pojke som bara blir yngre och yngre;) haha älskar er!

Ovido - Quiz & Flashcards