LostTears

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

doktorn igen

Av Emelie - 28 september 2009 16:51

Jaha doktorn ringde igen kommer få en remiss att komma tillbaka o ta nytt bodprov och se hur mina trombocyter ligger till. Sen kommer jag behöva besöka huddinge sjukhus för en follow up och sen fortsätta med det 1-2 ggr om året. För säkerhetsskull. Antar att det är för att se om de stiger eller sjunker. Det konstiga är att jag inte märkte av det så mycket förut, visst jag har alltid blödit näsblod mkt spec när jag var liten, men blåmärkerna kom först nu det senaste året. Kanske kan den psykiska hälsan påverka inte vet jag. Men känns ialla fall som jag är på väg uppåt, har börjat motionera, går inte lika mkt som mamma och jag bestämde från början men har gått ut lite själv på promenad och går till och från skolan, och går ofta till och från älsklingen. Har oxå börjat dricka lite nyttigheter på morgonen för immunförsvarets skull. Och har som sagt varit frisk från förkylningar sedan juni :D Nice :D Sitter just nu och lyssnar på Taylor Swifts skiva fearless som jag köpt. Hon är verkligen duktig gillar hennes låtar. Kan relatera till mkt i hennes låtar från mitt eget liv. Har oxå fått mina filmer idag så har kikat lite på Bones :) och dem andra filmerna skall jag se med älsklingen de är komedier. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 september 2012 22:29

Ligger i sängen, aptrött. Vill sova, kan inte sova. Robin ligger nämligen på akuten för att någon small in i hans vad/dåliga knä på fotbollen idag. Väntar på svar från röntgen vad det kan vara samt, om och hur dem ska gå vidare nu. Vill bara att han ...

Av Emelie - 11 september 2012 21:55

Hade en riktigt intressant föreläsning idag om hållbar utveckling! Otroligt viktiga saker som togs upp! Tycker alla borde få en sådan här föreläsning. Framför allt alla som inte lyfter ett finger för miljön, genom att inte källsortera m.m. Förfärades...

Av Emelie - 2 september 2012 19:34

Varit på Skansen idag med älsklingen, Liam, Joan (Robins syster) och hennes son mikael :) kan ju bara tacka och buga då inträdet var gratis för medmera kunder och vi bjöds på fribiljetter till både tåg och viss karusell. Trevligt värre och nu är jag ...

Av Emelie - 21 augusti 2012 13:22

Just nu har vi riktiga lata dagar här hemma, njuter av ledigheten. L ska börja invänjas på förskolan igen nästa vecka så då ska jag vara med. Sedan börjar skolan efter det, och det är två kurser parallellt, bl.a. C- uppsatsen. Idag hade jag ovanligt ...

Av Emelie - 12 augusti 2012 18:32

Provar blogga via App i mobilen :) kan uppdatera lite om Liam som börjar bli så stor ...

Ovido - Quiz & Flashcards