LostTears

Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 7 september 2009 21:56

John vill bara skriva hur snäll, omtänksam och underbar du e. Du är verkligen en riktigt bra polare, du finns där att snacka med och du lyssnar och ger bra råd. Du och jag har verkligen lika personligheter. Tack för att du är en sådan underbar vän :D

Av Emelie - 7 september 2009 21:35

Mamma och jag promenerade med stavar så blev mer power walk. Först 40 min sedan hade vi typ en paus på 15 min och sedan 40 min hem igen. Härligt var det i alla fall! Kände mig trött och grinig innan men nu är jag pigg och glad och skulle kunna gå ännu mera. :) Tack och Hej.

Av Emelie - 7 september 2009 17:59

Idag hade vi lektioner på Tom Tits, det var kul det var så länge sedan man var där! Det som var kul var då tävlingen vi gjorde i olika experiment och prova på de olika experimenten. Mindre roligt var föreläsningarna, det var så klart en del intressanta saker som togs upp men känns så ovant att efter sommarlovet komma tillbaka och kunna sitta stilla på en hårdstol i 2 h och anteckna och efter att man fått prova på experimenten orka sätta sig och lyssna mera. Då var jag ju helt slut, hade början till huvudvärk och såå trött. Får börja komma in i vanorna igen att sitta och lyssna och anteckna igen... nej nu är jag trött, Gäsp, Men!

Mamma och jag skall strax gå ut o gå vi ska bli mer hälsosamma hehe jag vill ialla fall få bättre kondition och förstärka immunförsvaret, därför vill jag träna. Får se hur det går. Kommer i alla fall sova gott i natt det vet jag:) Skriver kanske mer senare. Ha en trevlig kväll så länge!

Av Emelie - 6 september 2009 19:30

Kom hem från Robin idag. Känns typ som jag bott där hela veckan, men det har jag väl typ var hemma tisdag-onsdag :P Men denna vecka blir det inget Robin eftersom jag har skolan och på min lediga dag ska jag springa till läkaren, roligt värre. Saknar Robin redan :( <3<3 Men vi får se till att träffas i veckan ändå under kvällarna och börjar jag sent någon dag kan han ju sova här:) Idag har vi inte gjort så jätte mycket, vi har hmm varit på coop, lämnat johnnyboy, övningskört, sovit sen har jag varit på maxi och nu hemma. Ska städa mitt lilla rum strax, lär inte ta så lång tid typ 10 max tänkte lyssna på lite bra musik till. Ha en trevlig kväll!!

Av Emelie - 5 september 2009 19:01

Hehe kom inte på någon bättre rubrik, slang för today:P hehe. Ska snart gå ner o fortsätta leka lite med Johnnyboy:P Är trött och slut:P har varit överallt idag känns det som. Har varit hos syrran, i järna hos mormor och moster och på stan och på maxi och hos robin. Inte konstigt att man e helt slut. John hade förresten kul när vi var hos Ann han lekte med Simba (katten) och hälsade på Teddy (kaninen) och hunden Theodore som var på besök. Rena rama zoo var det. Kul i alla fall för John pekade på Teddy och skrek Teddyyy fast han typ bara hört namnet någon gång tidigare och en gång innan jag visade honom kaninen idag. HEhe söt ungen. Annars har det inte hänt så mycket idag. Ska plugga lite sen tänkte jag:P elr så ser jag film. Får se, beror på om robin tänker sitta något vid datorn eller om han vill mysa med mig framför en film. Då föredrar jag det istället :D Trevlig kväll allesammans!!

Av Emelie - 4 september 2009 19:55

Idag har man varit och hälsat på farmor och farfar. Fick en massa plommon och vinter äpplen och plommonsaft :) Har dock redan ätit en massa plommon som Robins mamma har här hemma och vet inte om jag vågar äta eller dricka mer :P  hehe. Har inte gjort så mkt mer idag, äntligen fått ett samtal jag väntat på så får se hur det går med den saken, kanske kan man äntligen få lite svar. Har annars bara busat med Robin och Johnny boy idag. Träffade syrrans nya kille han körde oss runt så han kunde hälsa på vår släkt idag. Tack och Hej

Av Emelie - 3 september 2009 12:53

Rubriken säger väl allt, men den gäller inte precis bara idag utan dem senaste 24 h. Som ni säkert märkt så skriver jag inget spec om vad som hänt tidigare år på min blogg och det är för att jag inte vill att min blogg skall beröra allt (pip) som hänt tidigare år, jag har lagt det bakom mig, siktar på min framtid med Robin och mina vänner som inte sviker eller går bakom ryggen på mig. Jag skulle kunna sitta och berätta en massa örongodis men jag pallar inte det, för Robins skull och för att jag vill lägga det bakom mig. Jag känner mig mogen nog att hantera det som en vuxen människa(..)


Robin och jag är en perfect match, yin och yang, piff och puff(han säger att jag är puff men det e han som e, jag e piff:P)Skönheten och Odjuret, Askungen och prinsen.. jaja du förstår. Man kan inte förstöra en klassisk saga, dem slutar alltid med happily ever after. Älskar dig Robin <3

Av Emelie - 1 september 2009 23:18

Imorgon börjar skolan. Ska bli kul har faktiskt saknat det lite, speciellt praktiken:) Får se hur det går imorgon, bara inte det blir så mycket tuffare det här halvåret:O god natt...

Ovido - Quiz & Flashcards