LostTears

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 20 oktober 2009 23:58

Ahh upptäckte för någon timme sedan att min plånbok var borta! Blev galen, sprang runt och letade som en tok och grät och var förbannad!! Uppriven och förbannad beslöt jag mig att inte åka med skolan till eskilstuna eftersom jag skulle sitta hela dagen och spärra kort eftersom enda stället jag kunde tappat den på var när jag klev ur bilen när vi handlat. 10 meter framför ytterdörren. Men men, letade och vände upp och ner på min säng, bokstavligen. Så spärrade bankkortet och funderade på att anmäla bortappat legg, då jag beslöt mig för att gå ut och kolla en gång till. Så drog på mig jackan. Den som jag INTE haft på mig till affären, utan som legat i min säng hela tiden och som jag tyckte var ovanligt tung varje gång jag lyfte på den och slängde runt den i mitt rum när jag letade plånboken. så drog in armen i ärmen och där tog det stopp. Där låg den inte så omtyckta plånboken! I en jacka jag inte ens haft på mig. Blev så klart lättat men oxå förbannad varför kunde jag inte hittat den innan jag spärrade kortet. Men men utan bankkort i fem dagar förpestar jag i mitt lilla rum. Dessutom så sa jag tidigare i veckan att haha första gången jag behöver åka till etuna med klassen för första gången hade jag inte börjat skolan och andra gången var jag sjuk så vad kommer hända denna gång. Det fick jag nästan äta upp, ska tänka mig för nästa gång innan jag öppnar min mun! Aja 5 ½ timme innan jag skall gå upp. Oj hehe tänkte inte på det kommer aldrig vilja gå upp i morgon, bäst att sluta skriva nu. Ha det gott.

Av Emelie - 20 oktober 2009 20:07

Idag var en busy day. Älsklingen och jag hade lite sovmorgon, sedan drog vi ner på stan för lite ärenden som jag hade, till ett ställe, sen till sjukan och lämna in provsvar, sen älsklingens ärenden till affären, och ett annnat ärende, sen gick vi till andra ställen också. Sen åkte jag hem till mig och älsklingen till sig och jag hängde med mamma o handlade. Vi handlade 11 kassar och var på 3 affärer på 2,30 h det var rekord:P Sen nu ska jag plugga och kolla tidigt buss/tåg till E-tuna imorgon, som vi ska till med skolan. Måste säkert gå upp vid typ halv fem, fem imorgon. Suck. Natti Natti.

Av Emelie - 19 oktober 2009 22:44

Är med älsklingen just nu. Han ska sova här. Vi har käkat take away idag nudlar med kyckling wok:P mums sen har vi busat en massa haha och sett skräckfilm. Ska återgå till att vara social med älsklingen nu. Älskar dig Robin <33 God natt allesammans!

Av Emelie - 18 oktober 2009 23:21

Sötnosen, måste bara berätta vad söt han kan vara. Vi satt vid köksbordet idag hemma hos älsklingen och så stod Johns farmor och lagade maten och vi andra satt hungriga och väntade på den. Då började John och farmor rabbla upp vilka som satt vid bordet. Då sa den lilla sötnosen, pappa, fafa, mamma, du. Han kallar sig själv du, han är så söt. När han sa mamma till mig sa vi Emelie då sa han, fafa, mamma neneni, pappa, du. Hehe han är lika envis att lära sig säga Emelie som han är att lära sig säga John. Men Neneni är ett stort steg hehe blir så glad när han försöker säga Emelie:D Puss på sötnosen <3

Av Emelie - 18 oktober 2009 17:25

Sov hos älsklingen inatt :) lekte med johnnyboy och gav honom en teletubbies som han inte ville släppa alls sen:) sötnosen. Tittade på fotboll med robin, eller pluggade samtidigt så fick lite av det gjort men inte så mkt. sen när lillen lagt sig tittade robin och jag på final destination rugiga, har bara trean kvar att se den ska vi se imorgon. Robin var lika gosig som vanligt:) Nej, ska försöka fortsätta plugga nu, ni får ha en trevlig söndag!

Av Emelie - 17 oktober 2009 12:57

Idag är det lördag, mår mycket bättre idag. Funderar på hur jag ska göra nu, om jag ska till älsklingen eller ej. Det är som sagt fotbolls lördag, älsklingens favorit lag som ska spela, jippi roligt för oss icke intresserade fotbollstokar. vet inte hur många matcher jag sett sedan vi blev tillsammans. Trots att jag inte är ett dugg intresserad tittar jag bara för att det inte finns så mycket annat att göra annars + att jag vill ju umgås med honom och då måste man ju göra saker som man inte alltid gillar för att mötas halvägs så att säga. Det är som sagt väldigt viktigt i ett förhållande, undrar vad vi gjort av det som jag tycker är kul som inte han gillar särskilt mycket. Måste fråga:p vet ialla fall att han inte alltid gillar att ligga och titta på massa filmer/serier och det gjorde vi en gång vill jag minnas. Tror det var Mcleods döttrar hehe:) det är ju inte så roligt väder idag heller annars hade jag kunnat gå ut till sandlådan med johnnyboy, för han uppskattar fotbolls tittandet lika mycket som jag, så vi brukar gå ut och åka rutschkana. Jaja ska städa upp lite i rummet nu, ha en trevlig lördag!

Av Emelie - 16 oktober 2009 21:54

Mina prover som jag gjorde, allt såg helt bra ut ligger till och med på en duglig nivå med trombocyter:O det var nog ett tag sedan. Ligger på 176 nu lite mer än dubbelt så mkt än sist:D Ha en trevlig kväll!

Av Emelie - 16 oktober 2009 19:07

Jag har haft en massa tid idag till att fundera, har funderat på orden jag älskar dig. Robin och jag säger dem till varandra dagligen, flera ggr. Många säger att nej man sliter ut det, det får ingen innebörd, det blir en standard fras, men det där tror inte jag på. Jag säger så här, så länge man varje gång säger det, och menar det och säger det så det har en innebörd, inte bara som i en hälsningsfras utan så länge man verkligen menar det, tycker jag man kan säga det till varandra hur mycket som helst, hur många ggr som helst ,flera ggr under samma dag, för alltid. Så vill bara säga:  


Älskar dig Robin, du är luften jag andas, du är den mitt hjärta klappar för, Du är den som jag älskar av hela mitt hjärta. Du är min själsfrände, ödet förde oss samman trots alla hinder, Du är den jag vill leva mitt liv med, du är den underbaraste kille och den sötaste possum, du är min och jag är din, vi tillsammans för alltid <333

Ovido - Quiz & Flashcards